etiketter

fungerar tyvärr ej av någon anledning. så längst ned finner ni dem

måndag 9 augusti 2010

dagens BD-tips

... el jag vet inte om detta hör hemma bland de eminenta tipsen jag bjuder på. det är mer av ett erkännande, mer för mig själv än utåt. jag har alltid varit en sucker för tester. vet inte varför, det spelar ingen roll vad för test - senast idag läste jag ett i dn där de testade krossade tomater med stort intresse. jag har flera gånger tänkt tanken men inte våga ta steget ut, prenumerera på den ultimata pensionärstidningen av de alla - råd och rön. nu gör jag det.

det var så finurligt att det trillade ur ett erbjudande ur dn, precis när jag läst testet av krossade tomater. testa tre nummer för 45kr (klicka - du kan också bli en av de lyckliga!). efter ganska många och långa överläggningar med mig själv så slog jag till.

så nu har jag tillgång till deras enorma databas av diverse tester, det finns tester av underställ, tält, buljong, ansiktskrämer, färdigmarinerat kött, pelletprodukter, planslipar(??), dun, etiska fonder, alla tekniska prylar som finns och ungefär en miljard andra saker jag ej visste existerade!

de producerar även rapporter och granskningar av massa olika producenter, tex datortillverkare, etisk granskning av mobiloperatörer, resandets effekter, livscykelanalys av förpackningar med mera med mera.

detta kommer att bli en kär vän till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar