etiketter

fungerar tyvärr ej av någon anledning. så längst ned finner ni dem

lördag 8 januari 2011

ursäkta!

noterar att blizzard gjort om lite på wow-hemsidan. detta har medfört att det ej gått att följa mina hjältars kamp i azeroth! jag uppdaterar härmed länkarna och ordningen är förhoppningsvis återställd.

rooster - min "main", dvs den karaktär jag ägnar och ägnat mest tid åt. en orch rogue vars främsta uppgift är att smyga omkring och göra så mkt skada som möjligt, mha närstridsvapen.

roostah - en sk. "alt" som jag gillar mer o mer. det är en death knight vars huvudsakliga uppgift är att se till att alla elakingar slår på denne och har sin uppmärksamhet enbart mot honom.

roosteh - är också en "alt", min första sådan. det är med lite sorg jag känner att jag tröttnat på att stå på avstånd och kasta magiska formler på elakingar. vars huvudsakliga uppgift är att skada dem. vi får hoppas att intresset tilltar snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar