etiketter

fungerar tyvärr ej av någon anledning. så längst ned finner ni dem

torsdag 17 februari 2011

dagens BD-tips


det var länge sedan jag tipsade om något bra - så på förekommen anledning kan jag passa på att tipsa om detta, latexvantar!

är det en sak jag verkligen avskyr, och alltid har gjort, så är det att bli kladdig om händerna. det är något som följt mig genom alla år, ända sedan jag var barn. exempelvis valde jag alltid att rita med kritor/pennor istället för penslar då jag tyckte det var jäkligt drygt att göra rent de geggiga penslarna efteråt.

döm av min lycka när jag då fann dessa latexvantar på apoteket.

användningsområdena för dessa är obegränsade, några bra exempel är:
  • vid rengöring av äckliga saker
  • vid all typ av matlagning som innefattar geggning som tex rullning av köttbullar
  • hackning av vitlök, chili etc (har du kliat dig i ögat efter att ha hackat chili?)
  • skalning av apelsiner
  • ätning av revbensspjäll
  • allmän fashionista

som ni ser kan listan göras väldigt lång.

stark köpsignal!

1 kommentar:

  1. Håller verkligen med!
    Dom är grymma!
    Använder när jag ska laga kyckling , plocka med marinader m.m.m. kladdigt.. ;D

    SvaraRadera