etiketter

fungerar tyvärr ej av någon anledning. så längst ned finner ni dem

onsdag 7 december 2011

ceviche


konsumerar ganska mkt matrelaterat. främst tv-serier men även kokböcker, bloggar, recensioner etc. noterade crambys recension av ett ställe i hökarängen som serverar ceviche vilket gjorde mig nyfiken. har testat det på flertalet ställen i sthlm, även försökt mig på att laga det själv (med nedslående resultat).

jag kan konstatera att det inte var värt att pallra sig hela vägen ut dit för att äta ceviche. smaken var det absolut inget fel på men för 140kr önskar man sig lite mer. 1 timme senare stod jag på ikea o vräkte i mig korv för att stilla hungern. tre svaga BD får den för att den ändå smakade gott o stället kändes genuint. men prisvärt var det tyvärr inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar