etiketter

fungerar tyvärr ej av någon anledning. så längst ned finner ni dem

söndag 20 mars 2011

ävla ineser


mitt wow-konto blev nyligen hackat. det försvann dryga 300k gold vilket är en ansenlig mängd i dessa sammanhang. jag gissar att den normale wowspelaren sitter på 10-20k. det är uteslutande kineser som håller på att sno wow-konton så här. de säljer sedan vidare guldet till andra spelare. nu har jag dock satt stopp för det då jag fixat en authenticator, den påminner om bankdosorna vi har. det skall tydligen försvåra för kineserna. under ett par panikartade timmar stod rooster & co utan både vapen och guld. som tur var kunde blizzard återställa allt så nu är det lugn och ro i azeroth igen.

läste en intervju med angelina jolie, lite kul när hon sade följande: "mitt största problem är att försöka hitta en balans mellan mina barn, att alla får lika mycket. jag har en nioåring som är mest intresserad av att köpa guld till world of warcraft, och en tvååring som bara vill ha lego."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar